Това е сайдер
Публикувано от shmoko в категория на юли 14, 2011 | 2 коментараВероятно това ще е част от рекламния слоган на “Туборг”, с който ще тръгне представянето на най-новата напитка на компанията – сайдер. Напитката, в чийто състав има ябълково вино и ябълков концентрат, беше представена днес в Шумен от Александър Грънчаров.
В цяла Европа сайдерът не е това, което помним като безалкохолна напитка от детството си през 70-те и 80-те, а популярно нискоалкохолно освежаващо питие, което се радва на най-голяма популярност в скандинавските страни, обясни Грънчаров.
13-о поред четиримесечие пазарът на бира в България се намира в спад, обяви пред журналисти в “Шуменско пиво” шефът на българския филиал на “Карлсберг”. Според него пазарът се намира на нивата от 2005-2006 година. Кризата в бирения бранш, която започна през 2008 година, не е отминала, а към останалите фактори, които затрудняват отрасъла, тази година се е прибавила и хладната пролет. Зле е и туристическият сезон, който е големият консуматор на т. нар. студен пазар Хо-Ре-Ка – хотели, ресторанти, кафета, където продажбите на бира като цяло са намалели. В цялата тази ситуация ние запазваме относително ниво от миналата година и за нас, за “Карлсберг” резултатът е нула на нула, коментира Грънчаров.
Изпълнителният директор на компанията представи обновената визия на светлото пиво, както и стилизираното “премиално” фолио на “Шуменско премиум”, което прави бутилката по-отличаваща се на рафта сред другите бири. В България се състои и световната премиера на еднолитровия “Туборг” – от това как ще се приеме тази разфасовка у нас, ще зависи и съдбата и на други пазари.
От началото на годината компанията е инвестирала близо 230 000 лева само в нови продукти от портфолиото на „Шуменско“, като за 0,5 л ПЕТ са внедрени и допълнителни производствени мощности. Близо 400 000 лева са вложени в нов флаш-пастьоризатор за пивоварната в Шумен, с който се постига 50% увеличение на скоростта на ПЕТ линията. 500 000 лева пък са насочени за реновиране и модернизиране на варилните съоръжения и техния софтуер. Така инвестицията на компанията в пивоварната и новите продукти на Шуменско за първото полугодие надхвърля общо 1,1 млн. лева.
През 2011 година Шуменско продължава да инвестира и в атрактивна комуникация с потребителите. Успехът на актуалната рекламна кампания на марката – „Шуменско – социалната мрежа на България от 1882 г.“ бе продължен от Facebook промоцията „Ако спечеля, печелят всички! Ако не – ще пия само едно студено ШУМЕНСКО”. Чрез нея за по-малко от месец феновете получиха като подарък за себе си и приятелите си над 5000 бири.
2011-07-14
А защо в Шумен не се предлага Шуменско по заведенията? Освен с инвестиции в нови продукти да се занимават по-сериозно с проблемите с разпространителите, защото явно те не се чувстват в криза, за да работят по-добре. Добър продукт, но предлагането е в застой.
NAZDRAWE SHUMENCI!!!