Прозрачни сметки
Публикувано от shmoko в категория на февруари 14, 2013 | 2 коментара„Енерго Про“ започва по своя инициатива проверка на сметки за януари, които се отклоняват от обичайното потребление на клиента, съобщават от компанията, вероятно в отговор на днешния призив на шуменските атакисти да заринем енергото с жалби Уточняват, че захранването няма да се спира за неплатена сметка, ако клиентът е подал искане за проверка и още няма отговор.
Компанията е кръстила акцията „Енерго прозрачност“. Проверката ще включва сваляне на показанията на електромера на място в присъствието на клиента или негов представител, а при необходимост и проверка на електромера с еталонен уред.
Компанията се ангажира при констатиране на някакво несъответствие да върне парите на клиента в случай, че той вече е платил сметката си, или да я анулира, ако тя все още не е платена. За да се гарантира прозрачност на резултатите от проверките, компанията кани представители на медиите да присъстват по време на тяхното извършване.
Като част от ежедневната си работа специалистите на дружеството проверят сигнала на всеки клиент, който се съмнява в коректността на сметката си за електроенергия за месец януари и се е обърнал за консултация към компанията чрез денонощния телефон 070016161, имейл адреса за клиенти service@energo-pro.bg или в центровете за обслужване на клиенти.
Всеки сигнал се разглежда индивидуално, като се извършва проверка на показанията на електромера на съответния адрес и ако се установи несъответствие, сметката на клиента се коригира. Тази услуга е безплатна за клиента.
До момента са консултирани 7480 клиенти по телефона и 3543 клиенти в центровете за обслужване на клиенти относно сметките за януари. В компанията са постъпили 750 писмени жалби. От всички проверени до момента сигнали няма констатиран нито един случай на надписана или сгрешена сметка.
В един отделен случай клиент се е жалвал от неправилно отчитане. Проверката констатира, че е начислена служебна енергия, поради неосигурен достъп на отчетник до електромера. След проверка на адреса сметката на клиента е коригирана.
Компанията няма да прекъсва захранването на клиентите, чиито сигнали са в процес на проверка и не е необходимо те да заплащат задължението си за януари, докато не получат отговор от дружеството на подадения от тях сигнал.
ДО ЖУРНАЛИСТИТЕ ПИШЕЩИ В ШМОКО.Я някой да провери,защо не им работи сайта за проверка на сметките и да даде информация.
za6to saita im ne raboti……..mo6eniciiii…