С кого трябва да сме? С Европа (зелено) или с Русия (червено)

or

гласували: 2,104

Трапезария в Козлево

В приземния етаж на бившата дискотека в Никола Козлево скоро ще отвори врати обществена трапезария.

Обществена трапезария за социално слаби и самотно живеещи хора ще отвори скоро врати в Никола Козлево. Новото общинско Социално предприятие спечели проект пред МТСП и вече има подписан договор за реализация.

Проектът е на стойност 381 000 лв., което включва 272 220 лв. преки разходи за заплати на обслужващото звено, непреките разходи са 108 888 лв. от които 91 750 лв. са предвидени за подмяна на дограма, за цялостно оборудване на кухнята и трапезарията, предвидени са пари и за автомобил, с който храната да се разнася в селата на общината,  каза зам.-кметът на община Никола Козлево Иван Иванов. Трапезарията ще се помещава в общинско помещение, което допреди няколко години беше дискотека. В момента текат ремонтни работи, сменена е вече и дограмата на сградата.

Иван Иванов, зам.-кмет на община Никола Козлево.

Кухнята ще обслужва около 400 лица – социално слаби и самотно живеещи възрастни хора от цялата община. За тях ще се грижи персонал от 32 души трайно безработни. Ще бъдат наети главен готвач, помощник готвач, работници в кухня, шофьор, домакин и др. В Социалното предприятие ще има и озеленители, които да се грижат за тревните площи и паркове. В момента е започнало набирането на кандидати за работните места, попълват се анкетни карти, каза Иванов. Готов е вече правилникът за работа на предприятието, който  е приет от Общинския съвет. Предстои процедура за избор на управител на предприятието. Текат анкети и за проучване на потребителите.

Проектът ще се финансира една година със средства по проекта на МТСП една, но ще има възможност договорът да се продължи и услугата да стане устойчива, каза Иванов.

Коментари

  • Павел Петров август 5, 2018 в 12:26 pm

    Дограмата е сменена през 2012 година, а този заместник кмет го смениха веднъж във Варна.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *