Ходихте ли на море/планина?
Да

or

Не
гласували: 161

ЖП инцидент

Тялото на мъж е било забелязано в понеделник сутринта до релсите по жп линията София – Варна в участъка между гарите Хан Крум и Търговище, съобщи говорителят на ОДМВР Ася Йорданова. Сигналът за мъжа бил подаден към 8:00. На място бил насочен полицейски екип, който след като достигнал до посоченото местоположение открил починал 89-годишен жител на село Троица. От полицията обясниха, че е образувано досъдебно производство и се изясняват обстоятелствата, довели до смъртта му.

Тялото е на 89-годишния Мехмед Шакир, когото преди месец полицията обяви за издирване по молба на близките му. Тогава дядото беше открит дни по-късно в района на пчелин край село Осмар и беше предаден на близките му след оказване на медицинска помощ поради обезводняване. Сега Мехмед изчезнал за втори път. Предполага се, че е бил блъснат на жп-линията между 5 и 6 часа сутринта в понеделник, когато в този участък на железния път имало гъста мъгла. От подвижния състав на БДЖ обаче не били подавали сигнал за произшествие.

При оглед на местопроизшествието полицаите се натъкнали на стъкълца от разбит фар. Затова незабавно в понеделник били проверени всички локомотиви, които са преминавали през мястото в часовете, когато се предполага, че е настъпил инцидентът. По нито един от локомотивите обаче нямало следи от удар на човек. Тъй като мястото, където бил намерен Мехмед не било достъпно за лек автомобил или линейка, се наложило тялото му на бъде извозено с дрезинен мотовоз. Щом дрезината пристигнала да прибере трупа, полицаите забелязали, че левият й фар е счупен, а парченцата стъкълца край линията са от същата дрезина. Оказало се, че мотовозът наистина минавал оттам, но машинистът на дрезината твърдял, че не е усетил, че е блъснал човек.

Коментари

  • пич октомври 3, 2018 в 9:44 am

    30 тона, много е лек влекача. Тъпанар, стига писа глупости.

  • Varg октомври 2, 2018 в 5:53 pm

    Тъкмо щях да напиша да проверят и ремонтните машини,а тоя няма как да не е усетил,защото дрезините са много по-леки от локомотивите Шкода например.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *